LATEST NEWS

will be back to werk guys, after three days off!

img
Oct
22
Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

wah… aku rasa aku org first datang keje… on the 15th, aku dah ada kat kl… nak kene keje… so minggu ni aku amek cuti 3 hari… nak rest kan minda… tensen2…. letih….

ari ni aku layan bourne sequel…. start dari Bourne Identity, Bourne Supremacy, sampai la Bourne Ultimatum. Best la jugak…

petang tadi, pi jusco beli barang2 umah… beli ayam, nuggets, barang2 umah lain…. time tu gak duk rasa lapaq…. so aku pi la KFC Jejantas sungai buloh melantak KFC sorang… hahaha xtau pasepa aku nak sangat makan KFC arini…

Demm…. nak wat apa tatau… borin… yang aku tau… nak tdoq… tensen… tensen dan tensen… ditambah tensen… adehhh..


Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •